Bloggtorka

Skriver inte lika ofta längre, är inte hemma så mycket och har massa för mig hela tiden :o
Har varit en underbar dag idag, hela den här veckan har varit bäst! Har varit jättefint väder, loooove it! Synd bara att det ska bli vinter i helgen igen...

Senaste dagarna har jag varit i skolan och sen har jag träffat massa sötnosar. Har sovit hos Timmy en del haha..
Igår var jag hemma och Sara, vi drack lite vin på hennes balle och sen drog vi ut på en promenad vid vattnet med Natha. Då kom Jim och Degen också. Vi satt i solen ett tag och sen drog jag hem och käkade, kom hem runt 19.00 skulle jag tro. Efter det drog jag hem till Timmy och sooov!

Nu sitter jag och väntar på att Stephie ska komma hem så vi kan åka och mötas sen, vi ska mötas i huvudsta och köpa glass sen ska vi ner till vattnet :) Ska träna senare också. Great day so far!


looove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0