Ingen tillgång till dator

Hej!
Har inte så mycket tillgång till dator nu för tiden eftersom att jag är hos Timmy för det mesta och han har inget internet men here i am! Haha :)

Senaste dagarna har jag gått i skolan, varit med Timmy, träffat vänner osv. As usual. I fredags så var det ju så fint väder så då började vi tidigt. Jag och Timmy gick ut och mötte Peppe, Flowie, Finnen och Kim. Vi hämtade pirran och sen så satte vi oss på Huvudstafältet och drack öl i solen. Runt 17.30 kanske så kom Stephie! Efter ett tag så blev det kallt så jag och Stephie vinglade hem till Timmy. Vet inte vad klockan var när vi drog upp till Muggen men dit gick vi iaf. Där blev vi lite fler och Finnen och dom var där också! Det var riktigt trevligt och vääääääldigt slirigt. Så går det efter 10 öl..

I lördags åkte jag hem runt 19.00 och tog ett bad och var lite för mig själv, sen åkte jag tillbaka till Timmy.

Så nu funderar jag på att tanka någon bra film och sen glutta på den :) Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0