Jättemysig helg

I fredags så började kvällen här hemma, det första glaset dök väl upp runt 19.30 eller så :)
I början var det jag, Sara, Jamie, Victoria, Amanda och lite senare gled Louise in. Runt 21.00 eller något så kom Alex, Timmy och Zico. Och inte en lång stund efter det så kom två av Victorias kompisar :) Det var riktigt trevligt faktiskt, har ingen aning om vad klockan kan ha varit men vi drog hem till nalle (som tydligen också bor i sumpan) efter ett tag. Var där en stund men sen tog jag och Timmy en taxi hem till honom, tror att klockan var 02.00 då eller så.

Igår var det bakisdag hos Timmy, jag hjälpte mongofingret att tvätta men sen gjorde vi inte så mycket mer. Kollade på From dusk till dawn och lite annat typ..
Vaknade idag och kollade lite på tv, sen drog vi ner och delade på en pizza höhö. Efter det tog vi en promenad till Solna c och sen tog jag bussen hem :) När jag kom hem så satt familjen och kollade på Borat haha, slog mig ner och kollade på sista halvtimmen med dom typ sen så har jag bara suttit här. Ska snart ta en dusch och sen måste jag slänga ihop min bokrecension tills imorgon.. ÅNGEST!


Har varit en lyckad helg helt enkelt :) Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

shoooo:) du skriver inte lika ofta som förut?:(

varför tog du bort din blogg förut? diggar bloggen btw.

2010-04-12 @ 20:38:27
Postat av: Elize

Hej du! :) Neej jag är itne hemma lika mycket längre haha, har oftast inte så mycket tid att skriva :( För att jag itne hade tid haha så den dog ut. Åh vad bra, tack så mycket!

2010-04-14 @ 15:49:09
URL: http://tusengangerom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0