Jobbig påsk

Gaahhh jag är helt körd sen igår alltså.
Vi drog hem till Pelle istället, där var han, Kim och Kevin. Vi drack och hade det trevligt och jag vinglade hem runt 02.00, deckade typ direkt efter en jobbig process att låsa upp mitt rum. Kliva in och sen gå och lägga mig. Vaknade runt 10.30 tror jag, mådde riktigt pissigt och allt snurrade. Jag mådde skit hela vägen till påskbrunchen med min släkt och i början när jag var där. Trodde att jag skulle svimma och spy över allihopa hahaha. Har blivit mobbad av Victoria och James hela dagen... Är fortfarande bakis men mycket piggare!
Fick cash idag, det var trevligt :) Fick ett ägg med godis och pengar i och sen kom påskharen och lämnade ett charmigt litet kuvert också hoho!

Ikväll blir det hemma, ska kolla på A night at the Roxbury med James, mamma och Victoria när dom kommer tillbaka från affären :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0