The hangover

Gårdagen var jättelyckad! Vi åkte som sagt till Kista där jag köpte tre tröjor, ett par leggings, ett armband, ett par örhängen, en BH, två par strumpbyxor och en ögonbrynspenna. När vi hade varit där så åkte vi hem och jag började med min tvätt! Efter att ha gått en runda så gick vi hem till Kattis (grannen) och käkade middag allihopa. Sen drack vi lite kaffe och efter ett tag så åkte jag, Jamie och Victoria till Rissne och gjorde lite "business" hahaha.
 



 





Sen satt vi hemma hela kvällen och Kim kom upp en snabbis men gick sen hem eftersom att hon skulle jobba idag, men det stoppade inte syster min hahaha. Vi drack, pratade och rökte cigg tills klockan blev ca 01.30 skulle jag tro. Vi plockade undan och sen gick vi och la oss :)

Vaknade för ungefär en timme sen, sitter i vardagsrummet och ska snart kolla på film. Ska göra något att äta först sen blir det film! Ska hänga med James idag (Victoria är på jobbet) eftersom att han är från England och har det lite svårt att fatta allt här haha.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0