Trasig

Nu sitter jag i soffan (som jag har gjort hela dagen). Är sjukt bakis, har ont i hela kroppen efter en riktigt lyckad helg! Ramlade in runt 03.00 inatt och har sovit sisådär. Gick upp 11.00 av någon anledning..

Igår så firade vi Alexandras 18års dag. Det var sjukt kul! Vi kom dit runt 19.00, åt lite och sen så började drickandet och dansen! Stod och dansade i flera timmar NON STOP! Förklarar träningsvärken iaf. All annan smärta har jag ingen aning om. Runt 00.00 iaf så drog vi vidare till en till 18års fest i Solna. Där var det riktigt kul också men eftersom att jag hade nyktrat till påvägen dit så drack jag massor där och det var kanske inte det smartaste hehe.. Träffade Dorina, Iman och Ekim där. Det var väldigt trevligt och onyktert. Bilder finns på FB

Idag har jag mått piss iaf, förflyttade min kropp från mitt rum till vardagsrummet och i den här jävla soffan har jag suttit hela dagen hahah. Tagit en promenad till köket då och då men jag behöver fan inte mer workout efter den här helgen så jag orkar inte bry mig hahah..

Nu ska jag hitta en film att glutta på, byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0