"Bodyshoots, fuck the dealer, skakande draperier, massa dans överallt"

Halloj!
Denna helg har varit rätt så perfekt faktiskt.

I fredags så var jag och Cassandra först hemma hos mig efter att ha åkt och köpt smuggelsprit i okänd ort hahah. Vi började lite smått här och sen drog vi hem till Joel i Näckrosen, där satt John, Kladdis och några till. Det kom fler och fler grabbar så efter ett tag så drog jag och Cassandra vidare. Vi mötte Kimmo, Jonas och Matte vid Statoil och så drog vi hem till peppe allihopa där grabbarna satt. Vid det laget så var jag redan långt in i dimman så jag kan inte säga så mycket mer än att jag hade jäävligt kul. Vaknade upp med en tag på armen och "KIMMO <3" rakt över bröstet hahah, bevis på en lyckad kväll kanske? Runt klockan 3 eller så så hamnade vi hos Oxis en kort stund och sedan drog jag och min vän hem. Hur vi kom hem kommer jag inte ihåg..

Igår så tog jag det bara lugnt, var riiiiiktigt trasig hela dagen så den dagen spenderades i soffan.
Drog hem till en vän på kvällen och sov över där, det var mysigt :)
Kom hem för inte alls länge sen, har precis käkat och ska snart hoppa in i en dusch. Sen ska jag kolla vidare på Mun mot mun. Vet inte riktigt hur bra den är men so far so good!

AIK spelar i dag, hoppas det går bra och att alla inte super för mycket! Eller äsch, sup hur mycket ni vill. Puss!


Kommentarer
Postat av: aww

jaa, salem va en favorit :d

2010-03-14 @ 17:42:51
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0