Godmorgon - Ken ring

Sitter i skolan just nu, har Näthandel. Inte det roligaste direkt men det funkar :)
Jag har gjort lite uppgifter så tänkte ta en paus och skriva ett litet inlägg!
Den här dagen har varit braaa, hade en riiiktigt trevlig start på dagen så who can blame me for being happy? David sitter bredvid mig och kollar på flummiga videos med Justin Bieber haha, fjantis. Efter skolan så ska jag och Emma dra hem till mig och kolla på en film och pladdra lite. Kommer bli myys, älskar vädret så vi kanske tar en liten prommis om jag har tur!

Gårdagen var underbar, allt gick prima och jag fick behålla mitt glada humör!
Jag börjar träna på World Class på måndag btw! Ska blir riktigt skönt att få börja röra på sig lite mer, full rulle. Får en gratis prövmånad och om det funkar bra så blir det spikat årskort. Sjukt glad, har känt mig så sjukt lat på senaste ändå haha..
Nu ska jag plugga vidare, pussiiii


Kommentarer
Postat av: jm

Sv; Ja, jag tycker att den var rätt dålig fan. Haha, men du skulle nog… Tycka om den XD Eller jag vet inte ^^ <3

2010-03-11 @ 20:16:54
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0