Hey fellas

Ojojoj vilken bakisdag jag har haft idag, har inte gjort ett skit! Jag tog en promenix till Suntana men annars har jag faktiskt inte varit utanför huset haha! Har ätit och kollat på film typ, men det får man om man är bakis.

Har glömt att skriva vad jag gjorde i fredags såg jag nu. Jag var först i Slussen och fira P5. Det var riktigt trevligt, jag drog med mig Amanda dit. Träffade även Sandra där :) Efter vi hade varit där så drog vi till sundbyberg hem till Nicky och Lennon. Var där ett tag, har ingen aning om vad klockan kan ha varit men drog iaf hem till min vän i Huvudsta efter det. Vaknade och var kvar där hela Lördagen och sen drog jag till Café 60 med Elin och resten vet ni ju.

Nu ska jag kolla på Ballar av stål! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0