Just another day

Jaaaaaa så var det tisdag, imorgon är det onsdag sen bara en dag till så är det fredag. IGEN! Hohoho

Kom hem för inte alls så länge sen, började kolla på Law abiding citizen igår men orkade inte hålla ögonen öppna genom hela så jag ska nog kolla klart på den nu. Efter det blir det ett bad eller en varm dusch och sen vettifän.

Den här dagen har varit en helt okej dag, kom försent imorse eftersom att äckel sl inte funkade som det skulle (chockerande om jag får säga det själv). Kom 30 minuter för sent... Hann med en halvtimmes effektiv matte och sen gick jag på SO där jag fick reda på att jag fick VG på förra provet. Det går bra nuuu! Happi. Efter skolan så drog jag och Emma och solade, sen köpte hon ett nagelack och vi åkte in till stan. Åt lite och sen träffade jag Parand och nu är jag här!


Nu ska jag kolla på filmen, skit ner er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0