Let's not zumba...

Hahahaha jag får kramp i magen snart, stängde precis av min zumba cd jag fick av mamma. Det var nog det löjligaste jag sett på länge! Klarar inte av att stå och köra loss här i vardagsrummet till en sån cd, känns som att det inte kommer vara min grej riktigt. Klockan 18.30 så börjar zumban på World Class och jag ska dit med min mor, just nu känner jag mig galet otaggad haha.. Men ska i alla fall prova på, om det inte är kul så skiter jag i det.

Har varit en helt okej dag idag, vaknade 06.30 trött som fan. Kämpade mig upp och tog mig till skolan, när jag kommer dit (08.30) så får jag reda på att första lektionen är inställd så vi började 11.20 istället! Hade två lektioner och sen fick vi gå hem... Det gör ont att veta att jag kunde ha sovit så mycket längre. Men blev i alla fall på bättre humör av lite Barry White och kaffe. Runt 09.30 så gick jag, Emma och Hannah till café Klavér och satt där ett tag.

Nu ska jag byta om, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0