Life has its up's and down's

Jaaadu, dagen började bra men slutade i katastrof.
Efter att vi hade solat så åkte jag hem med ett glatt humör och för ungefär en timme sen så försvann det helt, underbart! Det suger lite men vad ska man ta sig till? Sitter i alla fall med fotboll på tv:n i bakgrunden och jag är sjukt uttråkad, alla är slappa och det borde egentligen jag också vara..

Har drama klockan 08.30 imorgon, efter det så har jag håltimme från 09.40 - 11.20. Det suger, och så har jag varje onsdag.. Suck! Gick i alla fall bra på svenska förhöret som vi hade, hoppas på lite extrapoäng till provet! Funderar på att tanka en film och bara gå och lägga mig och hoppas på att jag somnar (kommer iof inte att ske). Någon som har bra filmtips? Let me know i såna fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0