Lite smått pinsamt

Premiärmatchen var ju lite pinsam, 0-0. Förvånar mig eftersom att alla brukar vara så målkåta såhär i början, vi borde kunnat få in i alla fall 1 mål men icke.. Såg inte matchen men det jag hörde var inte det roligaste. Jaja, AIK är självklart det laget jag håller på anyways!

Igår kväll träffade jag Sara på en cigg och hon följde med mig till tunnelbanan, var tvungen att springa till tåget eftersom att jag skulle möta Elin. Mötte Elin på Akallatåget och vi åkte till solna c och tog en kaffe. Efter kaffet gick vi en liten promenad och sen åkte hon hem och jag drog hem till Timmy. Där satt han, Finnen, Oxis och Soso och hade det trevligt. Dom flesta drog efter en kort stund och vi låg och tog det lugnt ett tag.
Eftersom att vi glömde ställa klockan så vaknade vi runt 15.30 idag typ, det var riktigt skönt att sova ut men det blev alltså ingen skola.

Men imorgon ska jag dit och nu sitter jag här seg och trött, helt otroligt eftersom att jag har sovit som fan.. Men det är ju bara skönt om jag kan somna i tid idag :) heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0