Mammas gata

Sitter i soffan och har precis kollat klart på Yatzy. En förvånansvärt bra film.
Idag är det fredag och jag har haft ont i huvudet hela dagen, vi hade två förläsningar om privatekonomi i skolan. Höll på att somna hela tiden och irriterande lärare överallt.. Har inte riktigt varit min dag idag.
Nu måste jag bara hitta en vän som kan dra förbi systemet eftersom att man själv är snoris, och sen är det bara att vänta på att kvällen ska komma. Om drickan inte löser sig så gräver jag ner mig någonstans och dör för då kommer jag säääkert dega hemma, pallante.
Jaja, det brukar ju lösa sig på något sätt :)

Vad händer ikväll?


Kommentarer
Postat av: AMANDAWAHLGREN

hallå :) vem hejar du på i melodifestivalen ? :D

2010-03-13 @ 16:11:14
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0