No more no more no more no more

Nu sitter jag i skolan, börjar Svenskan om en kvart. Då ska vi plugga språksociologi, skiiitkul..
Hade SO-prov innan som gick super, riktigt nöjd med min insats :)
Idag slutar vi klockan 14. Tidigare om vi har tur men det brukar jag ju inte ha.
Efter skolan så ska jag och Emma dra iväg och sola och efter det vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Pluggade igår och har pluggat för fullt idag så jag är vid min breaking point om man säger så. Skola är inget för mig.. Nu ska jag ta fram mina papper och se duktig ut.


Jag är sååååå sugen på att se denna film! Helgen kanske?

Kommentarer
Postat av: jm

Såg den. Den var usel!

2010-03-10 @ 10:13:19
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0