Oh fuck, sunday..

Skoldagen i fredags gick prima. Vi spelade Volleyboll på idrotten och det var skitkul! Mitt lag vann båda matcherna hohoho. Efter skolan så drog jag till frisören och blev blond, är sjukt nöjd! Kommer slänga in lite bilder :) Efter frissan så mötte jag upp Louise och Kajza och guidade dom hem till mig medans jag drog till Timmy och hämtade mitt bankomatkort. Efter en kort vistelse hos honom så åkte jag hem. Först var det jag, Kajza och Louise här och sen kom Stephie, Amanda och Sara. Amanda skulle hem så hon kom förbi en snabbis bara! Vi åkte iaf till Skarpnäck på en 18års fest. Jag hade riktigt kul, efter det så åkte vi in till stan (jag har ingen aning om vad klockan var). I stan så fick vi iaf ett trumsolo minns jag, riktigt kul haha!
Några bilder;









Lördagen var lika trevlig den. Louise, Kajza och Stephie kom till mig runt 20.00 för att vi skulle fixa oss och sen åka. När vi var klara så åkte vi till Telefonplan hem till Sebastian. Där var det faktiskt riktigt trevligt men var tvungen att skynda därifrån runt 01.30. Då åkte jag och Stephanie till huvudsta med Anna som sällskap! När jag kom till Huvudsta så drog jag hem till Timmy och där satt grabbarna och krökade och hade det trevligt. Vi gick och la oss runt 08.00 skulle jag tro haha!

Idag har man ju varit lagom sliten iaf, kom hem runt 17.00 tror jag. Käkade och sen har jag inte gjort så mycket annat. Drog ner och handlade en snabbis och sen kollade jag på A night at the Roxbury med mamma. Efter det satt vi bara i soffan och degade haha! Så sliten efter den bästa helgen på länge.
Nu ska jag städa klart mitt rum sen sova, skola imorgon.. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0