One day left..

Hallåååååååi
Kom precis hem från stan, som sagt så började jag 11.20 idag och slutade runt 13.30. Efter min korta skoldag så mötte jag Elin i Gamla stan och vi tog en promenad och sen gick vi till tc och kollade lite i affärer. Jag hittade en "klänning" som jag ska ha på mig imorgonkväll hos Kajza! :) Ska springa och köpa den efter skolan imorgon eftersom att jag fick pengar idag hihihi! För övrigt så har alla affärer ganska tråkiga kläder..

Är sjukt taggad för imorgon kväll, jag, Louise, Maria, Felix, Kajza, Sara, Stephie, Jocke, Sebbe och Hjalmar är dom jag vet ska komma till Kajza. Men vi blir säkert fler. Sen kommer mina tre små apor också hoho. Vi ska i alla fall partaja där, det ska bli kul!

Sen åkte jag i alla fall hem, mötte min kära mor på vägen så vi tog sällskap hem. Nu lagar hon mat och jag ska kolla klart på Mr & Mrs Smith innan träningen. Går hemifrån kl 7 så det blir sen träning idag!

Nu ska jag titta vidare på filmen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0