Snart lov!

På torsdag är det looov! Can't wait.
Imorgon börjar jag 11.20 (mitt personliga schema dåra) och slutar 13.10. Imorgon får jag även mina pengarrrrr. På torsdag är det lallar dag och sen är det lov igen. Sweeeeeeeeeeet! På torsdag kväll ska vi hem till Kajza och partaja, mumma.

Träningen igår var skitrolig, mycket bättre än förra gången. När jag hade tränat så drog jag hem och tog ett vaaaaarmt bad, bada är det bästa jag vet. Efter det så mötte jag upp Sara och gick till Suntana hohohoh. Kom hem efter ett tag och kollade på Svenska Hollywoodfruar med min mor. Btw jag tror att det spökar i vårat badrum...


Jaja nog om det, today is a good day helt enkelt! Piz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0