Stop talking that blah blah blah

Åhhh vad bra humör jag är på! Solen skiner och min förkylning är en aaaanings aning bättre.
Idag har varit en ritkigt bra dag hihiohiihhihohhihoho.
Jag, Cassandra och Fanny åker till Magaluf i 2 veckor i slutet av juli har vi bestämt oss för. Om allt går som det ska så ska vi boka resa ikväll eller imorgon :) S
Ska till WorldClass senare ikväll och köra Core och Zumbaaa haha, ska bli skönt att få röra fläsket lite!
I helgen så är jag bortlovad till mina älsklingar Kajza, Louise och Stephie! Louise och Stephie fyller nämligen år imorgon och Kajza på lördag. Så i helgen blir det åka av tillsammans med dom och mina Tre Små Apor hihihih.


För övrigt så fyller Finnen 20 år idag, grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helgen kommer bli så jävla awesome!

2010-03-24 @ 20:40:33
Postat av: Elize

Aa den kommer bli grym

2010-03-24 @ 23:04:28
URL: http://tusengangerom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0