Take me in your arms and rock me baby

Nu sitter jag här på min säng inte speciellt trött faktiskt! Klockan är 08.36, fick sovmorgon idag. Vi börjar 09.15. Blir nog lite småsen men det gör nog ingenting eftersom att vi har resursdag, ska plugga privatekonomi.. SKITKUL!

Igår så åkte jag och Emma till solna c och gick hem därifrån, det var riktigt skönt och vi fick båda prata av oss lite. Love her to death. När vi kom hem till mig så lagade vi mat, efter det så kollade vi på Quarantine. Den var riktigt läskig faktiskt, satt och kramade kudden för första gången på läääänge haha! Rekomenderar för folk som gillar skräckfilmer. Efter det så fjollade vi lite med kameran och sen drog hon hem :)


Nu måste jag springa till tunnelbanan, ciao!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Ha en underbar Fredag!!

2010-03-12 @ 08:59:29
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0