"Varje gång man ser ett leende dö när någon annan lämnar rummet"

And i'm back, AGAIN! Hehe..
Tänker ha den här bloggen om jag känner att jag någon gång vill skriva av mig, vare sig det är skit eller inte!
Just nu sitter jag och lyssnar på Andreas Grege som Sara har presenterat mig för, underbar musik!

Idag var första skoldagen efter lovet, det kändes sisådär men jag klarade det galant! Kaffe och Red Bull saved my day helt enkelt. Det var t o m en lång dag, slutade klockan 4. Efter det åkte jag hem och pluggade (!), kollade på Snuten i Varuhuset med mamma, sen tog jag ett bad och nu sitter jag här och småpratar med min lilla apa Sara :)
Imorgon börjar jag halv 9. Min första lektion är matte och sen är det SO-prov som gäller, det är om massmedia så inte så farligt men matten känns verkligen inte lockande. Elize gotta do what Elize gotta do liksom. Kommer nog somna sittandes eftersom att klockan nu är ca 00.40. Ska upp senast 07.00 imorgon.


Så trött på kylan, mörkret, iskalla vinden och snön... Kan det inte bara bli vår snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0