Yes i've lost my mind, and i don't miss it

Greaaaat day!
Den här dagen har varit suverän, gick i skolan till 14.30. Efter det åkte jag in till stan och mötte min mor, vi köpte träningsskor, träningsbyxor och träningströjor till mig på Stadium! Efter det så gick jag in på Gina och köpte min älskade klänning som jag ska ha imorgon, efter det så åkte vi till Medis och bokade tid hos mammas frisör. JAG BLIR BLOND OM EN VECKA! :D Sen åkte vi tillbaka till min skola och hade utvecklingssamtal som också gick förvånansvärt bra. När det var klart så åkte vi tillbaka in till stan och åt på Kungshallarna och sen såg vi Alice i Underlandet, UNDERBAR FILM! Loooooove Tim Burton. Kom hem runt 21.30 och skrev klart mitt arbete och nu sitter jag här :)

Imorgon så slutar jag klockan 13.10 och då ska jag möta Elin och ta en promenad i Gamla stan. Efter det så ska jag åka hem och eventuellt ta en sväng förbi gymmet. När jag är klar där så ska jag hem och börja göra i ordning mig för kvällen. Jag och Amanda ska till Odenplan hem till p5 och fira hans födelsedag. Snälla Mark ska ordna dricka så att jag får nästan allt serverat på ett silverfat, nu ska jag hoppas på att allt går som det ska!

Nu ska jag kolla på The Box och deckkkaaaa. See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0