Hmm..

Det funkar för mig att blogga till en början men sen så får jag ingen tid till det eller helt enkelt bara glömmer!
Jag umgås rätt så mycket med Timmy som faktiskt inte har internet hemma, mest därför jag inte är inne på datorn speciellt ofta över huvud taget..

Sjukt fint väder idag! Vaknade hos Timmy och han öppnade sitt fönster så stod jag och glassade där ett litet tag. Sen åkte jag hem och skulle bara äta och sen åka in till stan men jag fastnade här helt. Kollade på Bella & Tyra show när Kissie var gästen. Det var riktigt kul så jag kunde inte slita mig. Sen tog jag en dusch och NU sitter jag här och bloggar medans håret torkar haha. Jag har en känsla av att jag inte kommer komma iväg innan Sara & Co drar därifrån...

Jaja, nu ska jag torka håret och kolla om jag lyckas komma iväg någon gång! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0